دوره 33، شماره 9 - ( آذر 1404 )                   جلد 33 شماره 9 صفحات 9368-9364 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Shojaeifar F. Flipped Classroom in Adult and Elderly Nursing: Using Concept Mapping and Question Analysis to Enhance Student Engagement. JSSU 2025; 33 (9) :9364-9368
URL: http://jssu.ssu.ac.ir/article-1-6566-fa.html
شجاعی فر فهیمه. کلاس معکوس در پرستاری بزرگسالان و سالمندان: استفاده از نقشه مفهومی و تحلیل سوالات برای تقویت مشارکت دانشجویان. مجله علمي پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي شهید صدوقی يزد. 1404; 33 (9) :9364-9368

URL: http://jssu.ssu.ac.ir/article-1-6566-fa.html


چکیده:   (29 مشاهده)
مقدمه: در سال‌های اخیر، روش‌های آموزش فعال و دانشجو‌محور مانند کلاس معکوس در آموزش پرستاری، به‌ویژه در درس «پرستاری بزرگسالان و سالمندان»، اهمیت یافته‌اند؛ این روش دانشجویان را به یادگیرنده فعال تبدیل کرده و امکان به‌کارگیری مؤثر آموخته‌های نظری در موقعیت‌های بالینی را فراهم می‌کند. این مقاله تجربه دو ساله اجرای کلاس معکوس همراه با نقشه مفهومی و تحلیل سؤالات را در دانشجویان ترم چهار بررسی کرده و تأثیر آن بر مشارکت، درک عمیق مفاهیم و رضایت یادگیرندگان را گزارش می‌دهد.
متن کامل [PDF 520 kb]   (21 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (14 مشاهده)  
نوع مطالعه: نامه به سردبیر | موضوع مقاله: آموزش پزشکی
دریافت: 1404/8/20 | پذیرش: 1404/9/15 | انتشار: 1404/9/15

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی پ‍ژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | SSU_Journals

Designed & Developed by : Yektaweb