مقدمه: آموزش علوم پزشکی بهعنوان یکی از اساسیترین اجزای نظام بهداشتی، نیازمند تغییرات و بازنگریهای پیوسته است تا بتواند به نیازهای متغیر جوامع پاسخ دهد. با توجه به تفاوتهای اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی، بازطراحی برنامههای آموزشی علوم پزشکی بر اساس چالشهای سلامت بومی میتواند منجر به بهبود کیفیت خدمات درمانی و افزایش مهارتهای کاربردی فارغالتحصیلان شود. در این نامه، به بررسی روشها و مزایای انطباق محتوای آموزشی با نیازهای جامعه محلی و توسعه مهارتهای کاربردی خواهیم پرداخت.
نوع مطالعه:
نامه به سردبیر |
موضوع مقاله:
آموزش پزشکی دریافت: 1404/4/10 | پذیرش: 1404/8/15 | انتشار: 1404/8/15